Çok satan kitaplara karşı hep önuargım oluşuyor bu da onlardan biriydi. Kitap konu olarak güzel olmakla birlikte sürekli kendini tekrar ediyor başkalarından korktuğumuz için hayır demeyi ihmal etmeyin sevilmekten korkmayın sevilmek için evet demenize gerek yok. Bence okurkarını aç bırakan bir kitaptı. Benim beklentimin altında kaldı