Genç yazarın ilk iki kitabını okumak gibi güzel bir şans edindiğin için mutluyum. Okurken his yazarın yüzünden izleri incelemek gibi soluksuz biten tekrar tekrar raftan alıp postitlerinizi tüketebilirsiniz. Tek bir cümle ile anlatmam gerekirse Cemal Süreyadan bir alıntı yaparak ‘Ben seni yazdım herkes şiir sandı’ der bitiririm