Senem Saluğu

Senem Saluğu
@Snmslgu
Dünya adaletsiz çocuk! Dünya zorba.
Sınıf öğretmeni
129 okur puanı
Aralık 2015 tarihinde katıldı
Şu dünyayı büsbütün görmeden, dünyanın ne olduğunu anlamadan buradan gidecek olduktan sonra ne diye buraya geldik sanki? Yaşadığımızın farkına varmayacak olduktan sonra ne diye yaşıyoruz?
Reklam
Onlara hiçbir zaman kızamıyor, onlardan nefret etmiyor, sadece zavallılıklarına, daha doğrusu insanlığın bu kadar tiksinecek hale gelmesine acıyordum.
Beynimi beyaz bir kağıt gibi bomboş hale getirebiliyor, ruhsuz bir et yığını gibi, hayret verici bir duygusuzluk, bir çeşit aptallık hali içinde, zamanın geçtiğini anlamadan bekliyordum.
Namuslu adam kalmamış bu memlekette iki gözüm.
Ama ruhumuz böyle gökyüzlerinde uçup dururken, birdenbire yere inip insan ufaklığı ile karşılaşmak ne tuhaf oluyor.