Bazen insanları tökezletenin düşme korkusu olduğunu düşünüyorum. Hiç kimse korkak doğmaz. Küçükken koşmaktan, atlamaktan, zıplamaktan çekinmez, canımızın yanmasından endişe etmez ya da başarısız olmayı kafaya takmayız. Reddedilmek ve gerçek hayat bize korkmayı öğretir ama bir şeyi gerçekten istiyorsak şansımızı denemek zorundayız.
İnsanlar âşık olmayı aşka düşmek olarak diye tabir ederken haklılarmış, âşık olmak sahiden de düşmek gibiydi ve bazen düştüğünüzde çok fena yaralanabilirdiniz.