Kendimizde görüp nefret ettiğimiz özellikleri bir başkasında gördüğümüzde hem de bunu rahatlıkla ve kimsenin yorumlarına kulak asmadan yaptığını gördüğümüz zaman o insandan nefret ederiz.
İnsanlar birbirlerini yaralarından tanırlar. Öyle derin yaralar olur ki bazen o insanın yanında kendinizi güvende ve anlaşılmış hissedersiniz, sizinle aynı yaralara sahiptir ve sizi yargılamaz.
Aslında diyebilirim ki genel olarak erkekler sahanın dışındadır. Oyunu yönetiyor gibi görünüp sadece şekil yaparlar ama eninde sonunda tüm kararı kadınlar verir. Aşk bir yanılsama oyunu diyelim mi?