Yedi krallık üçlemesinin ilk kitabı. merak ederek almıştım. Yetenek muhteşemdi. İkinci kitap Ateş güzeldi. Ne yazık ki son kitap yani Sır seriye puan kaybettirmişti. Pişmanım diyemem ama fantastik kitap arayanlara da mutlaka okumalısınız diyerek tavsiyede bulunamam.
Yüzünüzde bir tebessümle bitireceğiniz bir kitap. Çoğu yerinde gülüp bir kısmında sinirleneceğiniz, arada meraklanıp hafif bir heyecan duyacağınız samimi bir hikaye. Keyifle okunacak eğlenceli bir kitap. pişman olmazsınız