Neyse kendimizi bahçeye, İnci nin, Yasemi nin, Betül ün, Timur un yanına attık.İnci telaşlanmış, yaladı yuttu bizi sevinçten.Yasemin bir-iki hoplayıp zıpladı, Betül kuyruk salladı , Timur Betül ün sırtına abandi.Kedi milleti desen hepsi puşt, çoktan terk etmişler evi, çevre duvarlardan manzara seyrediyorlar.Nankör orospu çocukları!
Nankör dedim de, aklıma sen...
Neyse... Sonra geleceğim o kısma.
-Rahatladım.Kendimle olan kavgam bitti.Bazı şeyler yaşanırken insan her zaman kendini haklı sanıyor.Bende öyle sandım ama filmin devamı hiç de umduğum gibi gitmeyince kafam karıştı.Şimdi artık kimseyi suçlamıyorum.