Nur

Nur
Şanlıurfa, 14 Ocak 1999
49 okur puanı
Ocak 2019 tarihinde katıldı
Reklam
"Zamanların en iyisiydi,zamanların en kötüsüydü,hem akıl çağıydı,hem aptallık,hem inanç devriydi, hem de kuşku,aydınlık mevsimiydi,karanlık mevsimiydi,hem umut baharı,hem de umutsuzluk kışıydı,hem her şeyimiz vardı,hem hiçbir şeyimiz yoktu..."
Amerikan Kızılderililerinin şöyle bir deyişi varmış: “Bir insanı yargılamadan önce gökte üç ay eskiyinceye dek onun makosenlerinde yürü."
Aşık olana dek, yüreğin özgür kaldığı sürece, hiçbir erkeğin dikkatini çekmezsin; sonra bir tek insana kapıldığın anda, sen artık başkalarını hiç umursamazken, herkes peşine düşer, sana tatlı sözler söylerler, sana kur yaparlar.