Keşke dünya herkesin birbirine hikayesini anlattığı kocaman bir sahne olsaydı.Belki herkes durup karşısındakinin hikayesini can kulağıyla dinlese, anlasa, anlayabilse, kimse kimseye düşman olmazdı.Oysa insanlar sadece kendi hikayelerinden mesulmüş gibi yaşıyorlar.Kimse başkalarının kaderinde kendi hissesi olabileceğini sezmiyor.
Zihnini sağlam ve zinde tutmayı başarmıştı, bu yüzden hiçbir şey onu yoksulluğa yenik düşüremezdi.Perişan olabilirdi,üşüyebilirdi hatta aç bile kalabilirdi ama okuyabildiği,düşünebildiği ve meteorları gözlemleyebildiği sürece,dediği gibi, kendi beyninin içinde özgürdü.