Sabahattin Ali'nin kitaplarını peş peşe değilde, ara ara okumak bana çok iyi geliyor. Daha iyi anlıyorum önemini. Kısa ve anlamlı hikayelerin bulunduğu kitaplarından birisi "Değirmen". Adını can alıcı başlangıç hikayesinden alıyor. Okumayan kalmamıştır büyük ihtimalle diye düşünüyorum. Ama kaldıysa mutlaka okuyun. Keyifli okumalar dilerim.