Herkesin,
Bir umudu vardır.
Bir savaşı,
Bir kaybedişi,
Bir acısı ,
Bir yalnızlığı,
Bir Hüznü…
Çünkü; Herkesin bir gideni vardır,
İçinden bir türlü uğurlayamadığı…
Turgut Uyar
bilirim ömrümüz beygirinkinden azıcık uzun karganınkinden alabildiğine kısa
bilirim benden önce duyulmuş bu keder
benden sonra da duyulacak
benden önce söylenmiş bunların hepsi bin kere
benden sonra da söylenecek
gökyüzünü severmişim meğer
Nazım Hikmet Ran