Seyyahokur

Seyyahokur
@Soguknevale208
Her kitap yaşamış olabileceğin ya da yaşamak isteyebileceğin başka bir hayatı yaşama şansı sunar...
O kadar kimsesizdim ki yokluklarından medet ummuyordum.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kendi kendime ne çok şey yapıyordum. Hala da yapıyorum.. Her şeyi kendi kendime yapa yapa sonunda yiyip bitirdim kendim…
Hem ailen hem sınırın yoksa, uzakların bir anlamı yok; çünkü kalkıp gitme isteğin olmuyor. Zaten her şeye, bütün dünyaya uzaksın, daha nereye gideceksin?
Sınırı olmadığında çok uzağa gidebileceğini düşünüyor insan.
Sayfa 78·Kitabı okuyor
Görgü kurallarını öğrenebileceğim kimse yoktu ama kimsesizlik en sert öğretmendi.
Sayfa 79·Kitabı okuyor