Soib

.. Çünkü benim kalbim üşüyor ; çok üşüyor, içi sevgi dolu bir alaka istiyordum ben.
Reklam
Kalbim her şeye karşı o kadar kırık ki....
... Gözlerimden yaş gelmez belki ama, kalbim alabora olur.

Soib

, bir kitap okudu
Puan vermedi·184 syf.·
Beğendi
·
3 günde okudu
·
2023 58. kitabı
Yaşamak acı çekmektir ve hayatta kalmak acıda bir anlam bulmak demektir.
Reklam