Bütün sokak uykuya dalmışken
İçinden içinden şiir okumak
Bir kaldırımı bir şarkının ıslıklı nakaratıyla yıkamak...
Durmak, durmak ve anlamak, yeni kelimeler bulmak lazım şimdi.
Bütün anlamlara eşit düşen.
Işıklı bir ağaç gibi bakışıyor gözlerin.
Öyle nazlı, öyle sıcak, sevecen
Ve bütün anlamlarda, bütün zamanlardan azade çocuklaşıyorsun, öyle güzel.
Evet şefkat, şefkat sunabilmek için öncelikle içine öz şefkat de dahil olmak üzere ona sahip olabilmeli insan ve tekrar bunu sunabilecek güce, kudrete sahip olabilmeli.
Ve dünyadan geçerken zarafetle, şefkatle geçenler parmak uçlarında, usulca, çıt bile çıkarmadan geçenler.
Kırılmıyorsun, kızmıyorsun, küsmüyorsun.
Dökülmek bu Bir avuç su gibi dökülmek.
Çöl sıcağındandudakları çatlamış bir taş avluya dökülmek gibi dökülmek.
Kalbimi tutuyorum... ah kalbim
Bu ince ve narin bir sızı
Derin, anlamlı bir oylumda bekliyorum..bu durmak sayılsın.
Başlasın yağmurlar artık..o kadar uzaklaştık ki eşitliğimizden.
Bazen ellerim ceplerimde eril şiirler okuyorum En çok da "kimsin" dediklerinde tökezliyorum..
Hepsi olmaktansa..
Hiçbiriyim...