Zira insan tümüyle iradesinin tezahüründen ibarettir, dolayısıyla refleksyondan hareketle, insanın olduğundan başka türlü olmayı istemesinden daha yanlış bir şey olamaz.
"Güneş doğmak için ne dua ne de bir sihir bekler. Doğar ve onu herkes coşkuyla karşılar. Sen de görevlerini yerine getirmek için alkış ya da örgü bekleme. Yapman gerekeni iyi yaparsın güneş gibi sevilirsin."
Birinin hakkınızda kötü konuştuğunu duyarsanız itiraz etmeyin. Onun yerine "belli ki diğer yanlışlarım hakkında bir bilgisi yok, Yoksa onlardan da bahsederdi" diye karşılık verin.