Zamana bıraktı insanoğlu. Hayallerini zamana bıraktı,gelecek
kaygılarını zamana bıraktı; işini, mecburiyetlerini, tüm
gayesini zamana bıraktı. Kendini ona emanet etti. Koşulsuz bir
güvenle emanet etti hem de. Sormadı, sorgulamadı. İyi mi gelir,
acı mı verir, yaralarını sarar mı yoksa yara mı açar, irdelemedi.
Hata mı etti insanoğlu?
"Zaman her şeyin ilacıysa fazlası intihara girmez mi?" demişti
Oğuz Atay, Tutunamayanlarda. Her şeyin fazlası zararsa ne yapacalmk
bu kadar zamanı?
Hem yara hem merhem.
Buydu benim gözümde akıp giden zamanın anlamı.