Bahar

Zülfü Livaneli’nin de dediği gibi.. Durduk yere kendimi çok hüzünlü ve kırgın hissediyorum. Kim bilir hangi birikmiş olayların ruhuma yansıması bu.🥀
Reklam
“Neyi kovaladığımı bilmediğim bir hayatın içinde koşturup duruyorum, yorgunluğum koşmaktan değil ne için koştuğumu bilmemekten.”🍃
Zamana bıraktı insanoğlu. Hayallerini zamana bıraktı,gelecek kaygılarını zamana bıraktı; işini, mecburiyetlerini, tüm gayesini zamana bıraktı. Kendini ona emanet etti. Koşulsuz bir güvenle emanet etti hem de. Sormadı, sorgulamadı. İyi mi gelir, acı mı verir, yaralarını sarar mı yoksa yara mı açar, irdelemedi. Hata mı etti insanoğlu? "Zaman her şeyin ilacıysa fazlası intihara girmez mi?" demişti Oğuz Atay, Tutunamayanlarda. Her şeyin fazlası zararsa ne yapacalmk bu kadar zamanı? Hem yara hem merhem. Buydu benim gözümde akıp giden zamanın anlamı.
Sayfa 307
Duygu ve Düşünce
Rol değil, yazgı yazıyorum.🖋️
Duygu ve Düşünce
"Aklımızın ardından gidelim. insanların takdiri de canı isterse arkamızdan gelsin.” Montaigne
Reklam