Aslında hiçbir yerde, hiçbir hekimin, hiçbir zaman diliminde, hiçbir ülkede, tarihin hiçbir döneminde her hangi bir hastalığı iyieştirmemiş olduğuna eminim. Herkesin şifacısı kendi içindedir.
Gerçek İnsanlar Kabilesi için yeni bir yaşam her zaman bilinçli bir yaratıcı eylem olmuştu. Bir bebeğin doğumu dost bir ruha, dünyasal bir beden sağlamış olmak anlamına geliyordu.
Acaba bundan sonra yargılayan bir tavır sergilemeden, gerçekten önemli olana konsantre olarak, başkalarının inandıkları yolda yürümelerin kutsamayı becerebilecek miydim?
Sizlerin yaşama biçiminizi anlamıyor. onaylamıyor ve kabullenmiyoruz ama yargılamıyoruz da. Bizler sizlerin durumunuzu onurlandırıyoruz, çünkü geçmişte vermiş olduğunuz kararlar ve șu anda sahip olduğunuz özgür iradeniz nedeniyle olmanız gereken yerde bulunuyorsunuz.