Balığı yalnızca kendini yaşatmak için öldürmedin, diye düşündü. Biraz da gururun için yaptın. Balıkçısın sen, onu canliyken de begeniyordun, öldürdükten sonra da seviyorsun. Onu sevdiğine göre öldürmen hiç de günah değil ya da katmerli günah mı yoksa?