Soner A.

8/10
·295 syf.··
2015 20. kitabı
bir hikaye ancak bu kadar filmleştirilebilir. Karakterleri okurken canlandırmak hiç de zor olmadı çok güzel ve gerçekçi yazılmış eser. Kesinlikle okunmalı ki çok güzel de mesajları var çocuk gelinler gibi...
Edebiyat
Pembe ve YusufCanan Tan · Doğan Kitap · 20147,8bin okunma
Soner A.
Doğuda genç yaşta evlendirilen genç bir kızın cahilliği içerisinde verdiği hayat mücadelesinde bunu ona anlatmanız çok zor emine hanım. Haklısınız belki kendinizce ama bunu ona anlatmanız oldukça zor ki zaten doğudaki kadınların çoğu erkekler için var oldukları düşüncesi ile büyütülüp yaşamlarını sürdürüyorlar canan tan bunu çok iyi gözlemleyip sayfalara dökmüş.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hani Arkanı Dönüp, Terk Etmesi Kolay. Ama Kalanın Göz Yaşlarında Asıl Olay... Sen Her Seferinde Gitmeyi Marifet Sandın, Oysa Sen Gel Bir de Kalmayı Dene... Ben Anlıyorum Seni, Hüznün Vedalarında Saklı... Oysa Sen Anlamıyorsun Beni, Bu Yürek Çok Vedaya Kandı... Sevdalar Öyle Beyhude Gidişlerle Harcanmaz, Hatta Kuru Bir Ayrılık Türküsüyle Hiç Yaşanmaz. Yanlış Yaptın, Yanlış...! Sözlerimde Değil, Gözlerimde Arayacaktın Seni... Soner AYAN
Soner A.
Asıl ben teşekkür ederim böyle düşünmeniz mutluluk verici eylül hanım ben şiirleri ya da sözlerimi çektiğim fotoğraflarımla paylaşırım aslında bu da onlardan biri :)
Türkiye'nin Başına Yeni Koymak Yerine, Fikirlerin Başına Yeni Konulsa... Osmanlı Tarihine Kadar Gitmek Yerine, Çanakkale Ruhu Örnek Alınsa... Dini Siyasete Alet Etmek Yerine, Vicdanlarda İyi Niyet Kullanılsa... Minicik Bedenlere Zorunluluk Değilde, Seçme Şansı Tanınsa... Millet Tüketerek, Satın Alarak Değilde, Üreterek Emeğinin Karşılığını Alsa... Bilmeden Yargılamak Yerine, Öğrenerek Haklar Aransa... Düşüncelere Kelepçe Vurarak Değilde, Dinleyerek Saygı Duyulsa... Çocuklar Copla Değilde, Sevgiyle Büyüse... Vatan Lafla Değil, Akıl ve İradeyle Korunsa... Gelecek Nesil Korkuyla Değil, Onuruyla Yaşasa... Türkiye ve Türkçe Vefasız Ellerde Değil, Gurur Duyan Yüreklerde Yeşerse... Belki 2015 Daha Güzel Olur...!!! ...Soner AYAN...
Soner A.
Teşekkür ederim beğenmenize çok sevindim ve böyle düşünmeniz de mutluluk verici. Umarım takım tutar gibi değilde mantığın ışığında davranan insanları görmek nasip olur