"Ben merhamet dilencisiyim, kolumda saygılar taşımıyorum, paçavraları içinde gezmiyorum,kimsenin anlamadığı ince metotlarım, var gecekonduda oturuyorum, seviyemin altında yaşıyorum, yüz olabilirken bir oluyorum."
İnsanlık öldü belki de hiç yaşamamıştı belki de benim insanlığım diye bir şey yoktu ben hücremde yanlış hayallere sürüklenmiştim korkaklığını insanlık sanmıştım yalnızlığı insanlık saymıştım.