Sabah uyandığımda ilk işim kalkıp bayraklara bakmak oldu ama ne acıdır ki benden başka bayrak asan olmamış.... içim acıdı atalarımız bu ülke için canlarını ortaya koyarken biz kutlamayı geçin bir tek bayrak yok sokakta. Yazıklar olsun ne zaman biz bu hale geldik