philosophia

philosophia
Cºgʻíṭº ɛřgʻº šụm
@Sophi_a·
·
sabitlendi
Çok eski bir yerimdeyim, çürüyen bir yerimden geliyorum Öldüklerimi sayıyorum, yeniden doğduklarımı Anlıyorum, ama yepyeni anlıyorum bıktığımı Evlerde, köşebaşlarında değişmek diyorlar buna Değişmek Biri mi öldü, biri mi sevindi, değişmek koyuyorlar adım Bana kızıyarlar sonra, ansızın bana Kimi ellerini sürüyor, kimi gözlerini kapıyor yaşadıklarıma Oysa ben düz insan, bazı insan, karanlık insan Ve geçilmiyor ki benim Duvarlar, evler, sokaklar gibi yapılmışlığımdan. || Umutsuzlar Parkı||
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ruhum bu şehirden, bu devirden çok uzakta...
Z kuşağı
İçlerinde bir şey vardır gençlerin, vahşi ve kural tanımayan, uygarlığa ters düşen bir şey...
Kim söylüyormuş ulen:)
Kim diyormuş öğretmenlerde kalp yok? Kim, öğretmenlerin kılı kırk yaran, fosilleşmis, ruhsuz kimseler olduklarını söylüyormuş?
...Çok uzun anlatmak gerekti ve biz, sadece imâ ile geçtik.