....
Devletin Valisi ağzıyla diyor ki; "durum gördügünüzden, bildiğinizden cok daha vahim, açıklanan rakamlardan 3,4 belkide 5 kat daha kötü".
Yani bir devlet yetkilisi, rakamların eksik açıklandığını resmen söylüyor.
Böyle birşey olur mu?
Bu nasıl bir yönetim yahu?
Koptunuz iyice...