Hani milattan önce milattan sonra diye deyim var ya! Kızmazsan küfretmezsen Leyla’dan önce Leyla’dan sonra diye başlatıcam.Yahu bencileyin ele avuca sığmaz bir serseriyi adam ettin be.Az mı şey sanıyorsun bunu.
Kulluğum,divaneliğimle ellerini,gözlerini öperim.Öpüyorum ama doyamıyorum.Murlulık ya da cehennem bu galiba.Sana doymak,korkunç ahmaklık olur.Hadi gel..
Ve biz milyarlarca aşkın yalanın alçaklığın kahramanlıkların kapıları kapakları kuş uçurmaz uzaklıkları ve ayrılıklarıyla kahrolası yasaklarıyla bu acayip kaos karanlığında biz ikimiz! İki müthiş hasret,iki parça can..