Küçükken gittiğim bir kütüphanenin girişinde "Boş zamanlarınızda kitap okumayın" yazıyordu. O zamanki şaşkınlığımı hatırlıyorum. Çok sonra anladım ne anlatılmak istendiğini.
Belki şu an siz de sınırsız imkanların imkansız olduğuna ikna olmuş durumdasınız. Bu doğru veya yanlış , iyi veya kötü bir şey değil. Bu sadece sizin inancınız ve hayatınız da işte tam olarak bu doğrultuda gelişecek.