Sema B.

Sema B.
@Soulsmblog
Erdem yoksa eğer ünvanlarla şişindiğimiz yerde Sabun köpüğüdür onur dediğimiz şey de. İyi olan için ünvana gerek yoktur; Nitelik ünvanla gelmez ama kötülük gelebilir.
Alıntı
Reklam
Üzgün olmaktan çok, üzgün görünmek istediğini sanmalarını istemiyorum. Sil göz yaşlarını..
Alıntı
Çünkü yetenekleri olan kötü bir insan ancak acındığı için övülür. Hainlerin de nitelikli olanları vardır.
Sayfa 3·Kitabı okudu

Sema B.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·224 syf.·
12 günde okudu
·
Okunma: 20 Ocak 2025 00:00
·
2025 2. kitabı
Haruki Murakami
7.4/10 · 7,1bin okunma