Arka kapak yorumuna katılmıyorum,
Bence Kafka toplumun bir insan hakkında yargısının nasıl geliştiğini ve kurtulmak için hiçbir şey yapılamayacağını anlatıyor.
Toplumun sizin hakkında bir yargısı varsa, bundan kurtulmak için ne yaparsanız yapın sonuç değişmez.
Benim fikrim....