Beginning

Beginning
@Srhnn011
Yarım kalan hikayem."Ben iç dünyama dönüyorum. Orada hayal kırıklığına yer yok." İyi değilim, iyi değilsin, iyi değiliz... O halde okuyalım ve iyi olmak için önce kendimizi iyileştirelim!!
İnsanlar uzaktan kendi kafasında kurduğu düşüncelere inanırlar. İnsanların ne yaşadığını bilmezler.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Uyuyan milletler ya ölür, Ya da köle olarak uyanır...!
"Herkes kendi kafasında yazdığı senaryoya inanır!
"Hayallerimin hikayemin bittiği yer" "Bazen gitmek gerekir"