Beginning

Beginning
@Srhnn011
Yarım kalan hikayem."Ben iç dünyama dönüyorum. Orada hayal kırıklığına yer yok." İyi değilim, iyi değilsin, iyi değiliz... O halde okuyalım ve iyi olmak için önce kendimizi iyileştirelim!!