Yarım kalan hikayem."Ben iç dünyama dönüyorum. Orada hayal kırıklığına yer yok."
İyi değilim, iyi değilsin, iyi değiliz... O halde okuyalım ve iyi olmak için önce kendimizi iyileştirelim!!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bir insanın kendine yapacağı en güzel şey günlük tutmaktır. " Ne demek istiyordu acaba ? Daha dün neler yaptığını ne yediğini ne giydiğini hatırlayamıyordu insanoğlu.