Bugün çok özlem seni
Her yeri aradım
Hatta taşların altına bile baktım
Ama sen yoktun
Sordum seni
Ay ‘a ben bilmem dedi
Yıldızlara danıştım seni
O nerede diye
Bir bir gökyüzünden kaymaya başladılar
Başımı avuçlarımın arasına aldım
Sabah yeline sordum seni
Ses çıkmadı
Geceye haykırdım
Güneşe isyan ettim
Saçlarının kokusunu getiren rüzgâra kustum
Ama hiç kimse bilmiyor nerde olduğunu…
Arştan bir ses yükseldi
Sen ne görmüşsün diye bir feryat
Gönlüme baktım
Sen oradaydın…
Bu nasıl bir çelişki
Seni görmeyecek kadar kör olan ben
Seni hak etmiyorum
Sevgilim
Ama olsun
Ne dünya umurumda
Ne de mal mülk
”İlk davranan olmaktansa bekleyip izlemek daha iyidir. Bir adım ilerlemektense iki adım geri çekilmek daha iyidir. Bunun adı ilerlemeden ileri gitmektir. İki büyük güç karşı karşıya geldiğinde; Zafer Yol Vermeyi bilenin olacaktır