Muazzamdı takip ettiğim bi yazar değildi d&r’a girdim karşımdaydı direk gözüme çarptı onu aldım ve çıktım başka bi kitaba bakmadım bile ve çocuk klasiği gibi bi hikayesi yoktu komik , korkutucu ve gayet güzeldi sadece sonu biraz istediğim gibi bitmedi tabi o şekilde daha doğru bi son fakat benim istediğimin tam zıttı bi sondu ama maceraları daha sürükleyici yani en sevdiğim kitap
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖