Bir cemre düştü tenime, yandım. Nefesim kat be kat arttı, heyecanım kilitledi perçinleşmiş ellerimi ve gözlerim hep aynı; sadece sevdasını bekler.bekler...ve bekler...
Onlar gittiler
Yalnız bir yemin kaldı aramızda
Ben şimdi bu yanda
Kasılmış çıplak bir kurşun gibiyim
Namluda.
Onlar gittiler
Topraktan bir işaret taşıyarak alınlarında
Ben şimdi bu yanda
Gerilmiş bir an gibiyim
Doğumla ölüm arasında.
Bir genç,"Fatih sultan Mehmet,neden hep yaşlı bir insan suretinde resmediliyor? diye sorunca:
Bir yazar ona şöyle cevap verir:
"Yaptığı işler o kadar büyük ki, insanlar bunları genç birinin yapabileceğini hayallerine bile sığdıramıyorlar."