Sena

Sena
@Ssena1
"İnsan ancak yüreğiyle baktığı zaman doğruyu görebilir. Gerçeğin mayası gözle görülmez."
Alıntı
Reklam
Öğleden sonra saat dörtte gelecek olsan ben saat üçte mutlu olmaya başlarım...
Alıntı
İnsanların tanımaya ayıracak zamanları yok artık. Aldıklarını hazır alıyorlar dükkanlardan. Ama dost satan dükkanlar olmadığı için dostsuz kalıyorlar.
Alıntı
İnsanların arasında da yalnızlık duyulur.
Alıntı
O zaman sen de kendini yargılarsın. En zoru da bu. Kendini yargılamak, başkasını yargılamaktan çok daha zordur. Kendini yargılamayı başarırsan, gerçek bir bilgesin demektir.
Alıntı
Reklam