Bahar

Bahar
@Sserendipity0
“Ben sığ denizleri bilmem, boğulmayacağım sulara dalmam. Göğsünü yakmıyorsa sevgiyi aşktan saymam.”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sevdiğim bir şarkı sözü oldu; “Bir umut vardı içimde, kaybettim yirmilerimde.”
“Kolları evimdi, beni hep kabul ederdi. Yine etti.
“Bazen iki kere iki dört etmez. Toplasan bir araya gelmez ama çıkarmak istersen elinde kalan sana yetmez.”
Gülümsedi. “Özgürlük bazen göz göre göre tutuklu kalmak da olabilir.”