Kitabı çok beğendim bir solukta okudum diyebilirim herşey açık ve anlaşılır anlatılmış hem eğitici hem eğlenceli beğenerek okudum çok içten akıcı bi dille yazılmış
teşekkürler
Yazarın okuduğum ilk kitabı.Günün birinde Çin’in bir bölgesinde insanların uyurgezer oldukları farkedilir güneş doğmaz ve kimse uyanamaz.Bu uyurgezerlik sırasında tüm iğrençlikler işlenir, hırsızlıklar, tecavüzler, ölümler ve daha nicesi.Bu uyurgezerlik yönetimin hiç umrunda değildir şikayetler dikkate alınmaz.
Yazar bu uyurgezerlik olgusu üzerinden aslında Çin’deki baskıcı rejimi eleştirmektedir.