Sude

Ancak insan, en sağı solu belli olmayan ve kendini kontrol edemeyen efendilere, yani hazlara ve acılara köle olduğunda bu köleliğin ne kadar da kötü ve tehlikeli olduğunu görüyorsun. Dolayısıyla özgürlüğe kaçmalıyız.
Sayfa 9·Kitabı okudu
Alıntı
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Bir dönem reenkarnasyona inanmayı denedim, bir dönem dediğim üç saat filan... bence maalesef yok öyle bir olay. Elimizdeki tek seçenek bu hayat, her ne yaşayacaksak burada yaşayacağız.
Alıntı
...başına gelen tüm korkunç şeylerin ortak paydası sendin. Nereye gidersen git, kendinle karşılaşırsın.
Sayfa 52
Alıntı
"Bana kederli olduğumda sevineceğim, sevinçli olduğumda kederleneceğim bir cümle yaz." "Bu vakit geçip gidecek."
Alıntı
Ayrılığın en kötü tarafı şahidini kaybetmek sanırım. Birileri bilmeyince bazı şeyler hiç yaşanmamış gibi oluyor çünkü...
Alıntı