Ancak insan, en sağı solu belli olmayan ve kendini kontrol edemeyen efendilere, yani hazlara ve acılara köle olduğunda bu köleliğin ne kadar da kötü ve tehlikeli olduğunu görüyorsun.
Dolayısıyla özgürlüğe kaçmalıyız.
Bir dönem reenkarnasyona inanmayı denedim, bir dönem dediğim üç saat filan... bence maalesef yok öyle bir olay. Elimizdeki tek seçenek bu hayat, her ne yaşayacaksak burada yaşayacağız.