Şuheda

Şuheda
@Ssuhedaa
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her caninin içinde temiz bir dünya vardır. Oraya kaçış kendi kendinden nefret ifade eder.
İnsanın bütün felaketleri tabiata karşı gelmesindendir.
Tepemizdeki rüzgar niye bu kadar şiddetli sanıyorsun, başka yerde böyle mi? Kokumuzu dağıtmak için. Çürüyoruz burada...
İnsanın kendinden kaçması, düşüncelerinden utanması, dış dünyaya görünen resminden sıkılması; bu büyümek miydi?