Kısa bir kitap baştaki hikayeler basit derinlikten uzak diyebiliriz ama aslında varolan efsaneleri anlatıyor yazar,zaten yazarın derinliği son sayfalardaki Kelebek-Sivrisinek ve Karınca bölümlerinde anlaşılıyor..Rahat okunan insanı dinlendiren bir kitap.Japonların çok ciddi kültür birikimi var son günlerde okuduğum japon edebiyatı eserleriyle bunu daha iyi anlıyorum.En çok sasirdigim şeylerden biri de bir davranışı bir hareketi veya bir durumu ifade eden tek kelimeleri olması...Biz o şeyleri anlatmak için uğraşırken birden fazla kelime kullanirken adamlar herşeyi bir sözcük ile ifade edebiliyor,bu da insanın kavram ve liguistik açısından ne kadar gelişmiş olduğunu gosteriyor