Yazarın Gazap üzümleri kitabından sonra 2. okuduğum kitabi,gerçekten çok ayrı bir yazar.Bu kitap 100 sayfa ve anlattığı konuyu özetle deseniz maksimum 4 cümlede özetlenir ama anlatımı ve o hikayeye içine çekişi varya...Kitabı okurken kendinizi karakter yerine koyup düşünmenizi kaygilanmanizi uzulmenizi sağlıyor.Kitaptaki yaşananlar sizi etkiliyor resmen,film izliyormussunuz gibi.Karakter yoğunluğu ve fazlalığı yok, genellikle betimlemeler hissiyatlar üzerine ve gereksiz çevre betimlemeleri yok,kesinlikle tavsiye ederim.