Sade kısa bir kitap yazarın dünyaya karşı ne kadar algıları açık olduğunu gösteriyor öyle ki bir insanın bir günde farketmeden ne kadar fazla uyarana maruz kaldığını anlıyor insan okurken.Bir gününü bana anlat deseler kesinlikle ben böyle yazamazdim yani bu kadar içerik ve detay bulamazdim.Yazarın yaşamaktan acı çektiği çok ortada,kitapta kendi dünyasını anlattığı sonsozunde yazıyor,bir kaç defa intihara kalkismis biri olarak her defasında yaşamış her defasında belkide bunu denerken çok fazla acı çekmiş ama yine de sonuçta yaşamak ona daha fazla acı vermiş ki en son intihar girişiminde başarılı olmuş bir yazar.