Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Çok rahat okunan bir kitap biraz üstünkörü gibi sanki bir hazine sandığı sadece kapağı açılıp bakılıp kapatılmış gibiydi, karakterlerin özellikleri nitelikleri mitolojik tarihsellikleri çok yüzeysel geçilmiş gerisi konuşma tarzında yazılmıs.Kitabi bitirdikten sonra loki karakterini bilmeden kitabı okusam nasıl hissederdim diye sorduğumda sanırım bu kitabi begenmezdim yani kitap bizim loki hakkindaki hazır bilgimiz ve algımız üzerine yapılmış.Kiyaslamak mantıklı mı bilmiyorum ama ben kirke gibi mitoloji iyi sindirilmemis kitaba.kotu bir kitap mı hayır güzel bir kitap sadece potansiyeli harcanmış.
Kitabı okumam çok uzun sürdü yavaş yavaş inatla çünkü yarım birakmak istemedim ama sanirim ilk baskıdan bu yana uzun bir süre geçtiği için geçerliliğini kaybetmiş değilde artık günümüzde herkesin bildiği şeyler haline dönüşmüş bilgiler içerdiğini düşünüyorum...Kitap verimli yazılmamış uzun ve sıkıcı cümleler çok fazla ,anlatmak istediğini etkili verememis bir yazar yada karşı taraftaki her tarzda insanın anlayabilecegi şekilde yazmak istemiş ama ben ilk fikirden yanayım.Kitapta ne kadar alçakgönüllülükten bahsetse de yazar onsozler son sözler ve kitabın sonundaki sorular vs. açısından kendisinin alçakgönüllü olmadığını düşünüyorum.Birde ne hayat ne de insanlar yazarın düşündüğü gibi her zaman iyi niyetle yaklaşım sergileyebilecek kadar masum değil