Çok akıcı bir kitapti,dinlendiren cinsten ve mitoloji öğeleri karkaterler harikaydı.Kitabın yazimi10 yıl sürmüş aslında yazarın zaten mitoslarla ilgili bilgisi var ama sanırım kurgu ve karakter yerleştirmeye ayırmış vaktini...Gerçekten herkesin üzerinde en azından bir fikri olduğu Truva savaşını farklı bir şekilde anlatıyor öncesini sonrasını ve trajedi unsurunu eksiltmiyor,tavsiye ederim aynı zamanda öğretici bir kitap...