Yalnız kalmaya mecbur bırakılan kişi, dostlarını ve düşmanlarını kendisi yaratır. Ve yalnız bir kişi kendi yaratıklarıyla tanışmak ister; dostları ve düşmanlarıyla oyun oynar.
Ama yalnızlık bir hastalık değildir, yalnızlık kendine dönebilen ve o derinliği keşfedebilenler için bir erdemdir. Kendi derinliklerine inebilen kişi için, dünya artık yüzeydeki sığ bir yer olmaktan çıkar ve anlam kazanır.
Eskiden tutkuların vardı ve kötü biliyordun onları.ama şimdi sadece erdemlerin var: onlar senin tutkularından doğdu.
Sonunda tüm tutkuların erdemlere dönüşecek, tüm şeytanların meleklere.
İnsan aşılması gereken bir şeydir: işte bu yüzden erdemlerini sevmelisin - çünkü onlarda yok olacaksın.