Ah çapkın Şadan Bey ahh... Gördün mü ya.?
Ne demişler; Çalma elin kapısını çalarlar kapını diye.. Okurken aklıma gelen ilk atasözü bu oldu..
Şadan Bey uslanmaz bir çapkındır. Ailesi onun artık evlenip durulmasını ister fakat beyimiz rahat durmaz tabii ki.Evin hizmetkarlarından, komşusuna kadar yürümediği kalmaz..
Ama sonrasında yaşadığı yasak aşk ve akabinde gelişen sürpriz son beni gerçekten şaşırttı. Ama hak etmişti hiç üzülmedim doğrusu.Kitabın sonuna doğru yaşadığı pişmanlık gerçekten çok samimiydi ama kabul..
Hüseyin Rahmi Gürpınar'ın kalemini gerçekten çok seviyorum yine burada da ustalığını göstermiş, kadın erkek ilişkilerini çok içten ve çarpıcı bir şekilde işlemiştir..
Herkese tavsiyemdir, keyifli okumalar dilerim.