** Yapayanlış örülmüş bir hırka giymişim yıllardır, onunla ısınmaya çalışmışım gibi hissediyorum kendimi.Babam anlattıklarıyla o hırkanın bütün ilmeklerini söktü.Eline yumağı dolayıp yavaş yavaş söktü üstümdeki hırkayı,çırılçıplak kaldım.
** Neşe bulaşıcıdır falan diyorlar.Yalan. Neşe kolonya gibi bir şey.Dökünüyorsun, o an ferahlıyorsun. Sonra uçup gidiyor burnundan,elinden,üzerinden.Kasret öyle değil ama, bulaşıyor ve dokunan herkese yapışıyor.*