Starry night

Starry night

, bir kitap okudu
7/10
·114 syf.·
2026 7. kitabı
Mustafa Kutlu
8.1/10 · 45,6bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Starry night

, bir kitap okudu
3/10
·320 syf.·
Beğendi
·
2026 1. kitabı
Jules Verne
8.5/10 · 7,4bin okunma

Starry night

, 2026 okuma hedefini ekledi.
Her ay en az bir kitap bitirmek hedefim
2026 OKUMA HEDEFİ
49/12 kitap - %408 tamamlandı
49 kitap okudu
12 kitap
15,6bin sayfa
0 inceleme
0 alıntı
KARANTINA HAKKINDA:
4/10
·448 syf.··
2026 36. kitabı
Merhabalar efendim, Karantina kitabıyla alakali genel ne düşünülmüş incelemelere baktım ve ben de içimden geçenleri yazmaya karar verdim.Kitabi sadece yermek veya övmek amacım olmayacak.Oncelikle bu kitabın aşırı ünlü olduğu zamanlarda 7.siniftaydim herkesin elinde bu kitabı görüyordum.Haliyle merak edip okumaya başlamıştım.O zamanlar çok beğendiğimi hatirliyorum akıp gitmişti.Gercekten bu yönde başarılı bence.Su gibi okunuyor.Biraz da olay olduğu için merak ediyorsunuz ve beyni de çok yormuyor.Cinayet kitabı aslında ama bence cinayet kitabı demeye bin şahit çünkü içerik ve kurgu basit.Merak unsuru var ama bazen havada kalıyor cümleler tam oturmuyor yerine.Mantikli gelmiyor.Bence bu kitabı da çok bu yönden değerlendirmemek gerek.Bence bu kitap eğlenmek için ve yaz tatili gibi gününün boş olduğu zamanlarda telefona bakmak yerine tercih edilebilecek bir kitap.Inanilmaz akıcı çünkü ben o zaman da suan da 3 4 günde bitirdim.Suan da ara tatilde yine ders çalışırken aralarımda telefona bakmak yerine bunu okudum.7.sinifta okuduğumda çoğu şeyi anlamamışım yeniden okuyunca fark ettim.Bana olağanüstü bir kitap gibi gelmişti o zamanlar.Okumayi sevdirmisti bana gerçekten.O zamandan bu yana kitap okuyorum zaten.12.sinifim ve vakit geçirmek için 12 yaş üstü herkes okuyabilir bence.Argo,küfür ve kadınların aşağılama yönüne gelince bence bunlar kitabı inanilmaz basitlestiren popüler kültür kölesi diye bir tabir var ya,aynen öyle hissettiren unsurlar.Bunlari fark ettikten sonra kitabın edebi bir yönü kalmıyor sadece zevk için okunmuş oluyor.Genclgi çok kötü etkiler görüşüne de katılmıyorum.Cocuklarin ne okudugunun sorumluluğunu kesinlikle ailesi almalı.O yaştaki çocuğun artık günümüzde etkileneceği çok şey var.Bu kitapta kadın cinayetini,aşağılamayi okumasa bile sosyal
1000Kitap
Karantina: Mahşerin Dört Atlısının HikayesiBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 201724,1bin okunma