Gitgide daha fazla hoşgörü işareti vermeye başlamıştım; içsel bir alt üst oluşun, devasız olmayı kuvvetle muhtemel bir derdin habercisiydi bu işaretler.
Zulümler nefretten doğar, küçümsemeden değil; nefret ise kendimize yönetmeye cesaret edemeyeceğimiz bir suçlamadır, başkasında somutlaşmış idealimiz karşısında bir hoşgörüsüzlüktür.