Kitap çok güzeldi her yanıyla mükemmeldi yazarı biraz tanıyorsanız nasıl plot twist yaptığını bilirsiniz o yüzden onu saymazsak mükemmeldi yani alıp okunabilecek en güzel fantastik distopik kitaplardan birisi
Gölge ve KemikLeigh Bardugo · Martı Yayınları · 20137,5bin okunma
Çok argo içeriyor.Konu güzel ve mesaj güzel verilmi.Kitapta gidişat iyiydi ama bir süre sonra sıktı o yüzden okunabilecek ortalama bir kitap diyebilirim
Sessiz Kalma!Angie Thomas · Yabancı Yayınları · 2017722 okunma
Kitap çok güzeldi özellikle filmi izlediyseniz kitaba bayilirsiniz çünkü ben önce kitabı okudum ve film zerre zevk vermedi bana kitap harikaydı her detayı gerekli ve sıkıcılıktan uzaktı.Sayısal seçenler ve sevenler de bu kitabı sever eminim.