Keşke böyle olmasaydı Özgür... Keşke sana bu kadar âşık-ken senden vazgeçmek zorunda kalmasaydım. Keşke birbi-rimizi mahvetmeseydik... Keşke... Keşke en azından birimiz iyi olsaydı da diğerini iyileştirir belki diye umudumuz olsay-dı... İki yaralı ruh, birbirine iyi gelemiyormuş işte. Sadece ölü umutlar doğuran, hiçbir umudun birkaç haftadan uzun tutunamadığı bir aşktı bizimkisi. En azından birimizin iyileş-mesi gerekliydi... En azından birimizin gerçekten terk etmesi gerekliydi...
Seni kendimi kaybedecek kadar çok sevmeseydim keşke. Ben sende kayboldukça, biz de kaybolduk.